Informacje z rynku icon
Castlevania: Portrait of Ruin Intro
Firma Konami postanowia podzieli si intrem z nadchodzcej Castlevanii: PoR na konsolk Nintendo DS. Zapraszam do ogldania ;)



27.10.2006, 22:13 przez Frioniel w Informacje z rynku




Informacje z rynku icon
Kolejna fala informacji!
W poniedziaek 23.10.2006 (akurat w dniu, gdy zamieciem ostatni news) znane serwisy internetowe o grach zostay w jednej chwili zapenione informacjami o nadchodzcej Castlevanii. Redaktorzy tych stron mieli okazj testowa Portrait of Ruin w jeszcze bardziej rozwinitej wersji ni dotychczas i przy okazji zatroszczyli si o odpowiedni ilo filmikw, screenw i artykuw. Prawda jest taka, e sam od tamtego dnia (pomimo szczerych chci :-)), nie byem w stanie zapozna si z tymi wszystkimi „cudekami”. Co jednak wyapaem – to moje... i tym si teraz z Wami podziel. Przy okazji wzbogac Wasz obecn wiedz, jak i zdementuj kilka wasnych domysw, z ktrymi mielicie si okazj zetkn w poprzednich newsach, czy zapowiedzi na CastleKeeperze.

Wspomniane artykuy w miar szczegowo opisuj tryby multiplayer, czyli Boss Rush Mode oraz Shop Mode. Niewiele jednak tam nowych informacji (oprcz spekulacji jak ciekawie bdzie przebiega gra lub wymiana przedmiotami z jakkolwiek osob ;-)). Najwaniejsza z nich to potwierdzenie wieci jakoby tryb wsppracy polegajcy na wsplnym przechodzeniu gwnego wtku gry w ogle w grze nie istnia... co za strata... oprcz tego artykuy ju jasno okrelaj, e sprzedawane w „sklepach” graczy przedmioty nie bd znikay z ich ekwipunku (ich samych za nie bdzie mona „otwiera” w trakcie gry).

Wiadomo jeszcze dokadniej (jakkolwiek miesznie by to nie brzmiao :-)) co znajduje si w urodzinowej edycji kolekcjonerskiej (przy okazji dodaem do poprzedniego newsa wiksz wersj zdjcia owego. eby je zobaczy wystarczy klikn na „stary” obrazek. Ten pochodzi z zapowiedzi na www.1up.com, za wikszy z www.gamespot.com). Cao ma by zapakowana w zapiecztowane woskiem pudeko. W rodku znajdowa si ma liczca czterdzieci osiem stron ksika w obwolucie ze szkicami, pyta z muzyk (wybrane utwory z caego dwudziestoletniego dorobku serii), przeduany wskanik do NDSa, futeralik na cartridge obu czci Castlevanii na t konsolk oraz o czasow zawierajc wszystkie najwaniejsze wydarzenia ze wiata gry w postaci plakatu.

Screeny i filmiki obejmuj miejsca akcji, ktre dane byo zwiedzi Redaktorom. Zanim jednak rozpoczniecie przegldanie tych materiaw lojalnie ostrzegam, e zawieraj one znaczne czci map danych obszarw (w przypadku obrazkw – dosownie). Ale do rzeczy... miejsca te to zamek (lokacja centralna) oraz dwa wiaty-portrety, czyli wspomniane w poprzednim newsie "Nation of Fools" („Pastwo gupcw”) i „Forest of Doom” („Las zagady”, czsto opisywany przeze mnie wczeniej jako cmentarz). W pierwszym przypadku wida midzy innymi, e wystrj wikszej czci budowli bdzie raczej podobny, ale nie jest to do koca pewne (z pewnoci bdzie bardziej przypomina redniowieczny zamek od mieszanki przernych komnat :-)), co si za tyczy dwch nastpnych, to zapowiadaj si cakiem klimatycznie. Te cuda jednak musicie zobaczy ju sami. Aby Was zachci dodam jeszcze, e w sam tylko poniedziaek na IGN.com ukazao si a 61 screenw. Oto adresy do baz danych dotyczcych Portretu Ruin na rnych znanych serwisach:

www.ign.com
http://ds.ign.com/objects/774/774649.html

www.gamespot.com
http://www.gamespot.com/ds/action/castlevaniaportraitofruin/index.html

www.1up.com
http://www.1up.com/do/gameOverview?cId=3149826

Co do kilku moich spekulacji, ktre si nie sprawdziy. Po pierwsze portret-wiat, ktrego czci miay by okrty tak naprawd nie istnieje. Bdnie zinterpretowaem wczesny screen z „Pastwa gupcw” (dokadny opis w poprzednim newsie). Druga pomyka dotyczy take tego miejsca. Tym razem zawinia bdna interpretacja zapowiedzi na www.1up.com. Po obejrzeniu filmiku z tego „wiata” przekonaem si, e bohater nie bdzie mg chodzi po suficie, czy cianach w takim sensie jaki si nasuwa. Tak naprawd chodzi o to, e wszystkie elementy tego miejsca poukadane s do chaotycznie i nieraz bdziemy zwiedza pomieszczenia... z nieco innego punktu widzenia.

Polecam zapozna si nie tylko z obrazkami, czy filmami, ale take z zapowiedziami. By moe Konami zaostrzy nam czym jeszcze apetyt przed premier jednak to pokae przyszo. Serwisy podaj rne daty premier jednak najbardziej prawdopodobn jest pocztek grudnia tego roku... niestety tylko w USA. O Europie na razie cisza...

26.10.2006, 23:24 przez Nox_A15 w Informacje z rynku




Informacje z rynku icon
Szykuj si pamitne urodziny!
Jak wida Konami nie zamierza zmarnowa szansy jak daj im dwudzieste urodziny serii jakie przypadaj na ten rok, a ktrych to uhonorowaniem ma by najnowsza cz serii (Portrait of Ruin) na NDSa. W ten weekend (dokadnie 20.10.2006) w serwisie www.1up.com ukazaa si bardzo ciekawa zapowied nadchodzcej wielkimi krokami Castlevanii. Peno tam ciekawych informacji wzbogaconych wietnymi trzynastoma nowymi screenami. W duym skrcie podam teraz najwaniejsze informacje zawarte w artykule (staraem si omija fakty ju znane):


Kliknij, aby powikszy...

- Zamawiajc gr w niektrych sklepach internetowych fani mog dosta limitowany dodatek (pisaem o tym wczeniej jednak teraz znamy ju dokadn zawarto paczuszki) zawierajcy pyt CD z wybran muzyk z caego dwudziestoletniego dobytku serii, ksik ze szkicami (48 stron) w obwolucie oraz futeralik na gry do DSa (polecam obejrzenie zdjcia zestawu).

- Tytuowe portrety, ktre stanowi osobne wiaty do eksploracji bd miay bardziej liniow konstrukcj. Oznacza to, e gra bdzie przypominaa poczenie nowszych czci z wiksz swobod (w tym przypadku zapewni ma nam to "centralne" miejsce akcji, czyli zamek) z tymi starszymi - podzielonymi na etapy.

- Gra bdzie si wzorowaa nie tylko na poprzedniczce fabularnej (Castlevania Bloodlines na Seg Genesis), ale te na sawnej Rondo of Blood, ktra oficjalnie nigdy nie opucia Japonii.

- Zdradzono jak bdzie wyglda kolejny portret-wiat. Jego nazwa to "Nation of Fools" ("Pastwo gupcw") - rozpadajcy si wiat wygldem przypominajcy wiosk rolnicz wcigan w ciemn dziur. Cao wydaje si mie bardzo niepewn konstrukcj, a wdrwk maj nam utrudnia puapki w stylu latajcych ostrzy itp. Jakby tego byo mao wiele elementw tego poziomu bdzie nam robi niespodzianki zmieniajc nagle przyciganie bohatera do podoa na sufit bd cian (nawet ukon). wiat ten wypenia maj potwory pokroju akrobatw i klaunw. Istny cyrk... prawie jak w naszym rzdzie wink.

- W zamku bdzie si znajdowa istota o imieniu "Wind" ("Wiatr"). W niektrych momentach w grze bdziemy mogli wykona dla niej pewne zadania, jak np. odzyska konkretny przedmiot lub zabi rzadkiego stwora ukrywajcego si w zakamarkach budowli. Po powrocie (z tarcz ma si rozumie) w miejsce nawiedzane przez "Wiatr" bdziemy mogli nacieszy si nagrod, np. nowym czarem.

- Niestety musiaem le zrozumie wypowied przedstawiciela Konami (mam na myli zapowied w Bibliotece) lub on sam nie zosta o tym dokadnie poinformowany (w kadym razie przepraszam jeeli wprowadziem Was w bd), ale serwis www.1up.com twierdzi, i tryb wsppracy nie bdzie obejmowa caej przygody. Chodzi tutaj o gr w dwie osoby. Nie wiem teraz ju zupenie jak mam to rozumie. Istnieje szansa, e bdzie mona przechodzi razem tylko wybrane czci gry, ale rwnie dobrze moe tego elementu nie by wcale. Jak jednak mona przeczyta dalej w artykule nadrabia te braki maj a trzy tryby Boss Rush Mode przystosowane do rnych warunkw. Pierwszy ma umoliwia gr przez Internet (pojawi maj si te Bossowie z Dawn of Sorrow, przynajmniej niektrzy) za dwa nastpne - tylko midzy konsolkami blisko siebie. Poziom trudnoci tego trybu ma by tym trudniejszy, e paski energii magicznej i yciowej s w grze wsplne (to fakt, ktrego nie byem pewien piszc zapowied). Cae szczcie ekwipunek zapisany w profilu gracza bdzie w caoci przenoszony do Boss Rush Mode.

- Wiadomo ju jak bdzie dziaa Shop Mode. Gracz bdzie zaznacza w swoim ekwipunku dany przedmiot jako "Do sprzedania" i po poczeniu z Internetem (nie bd wymagane adne kody midzy uytkownikami systemu) kto kto napotka ofert bdzie mg z niej skorzysta dziki czemu dostanie dany przedmiot o 20% taniej ni zapaciby za niego w grze. Osoba sprzedajca za (o ile dobrze zrozumiaem) nie traci przedmiotu, ale dostaje za niego tylko 50% wartoci. Pono ma to by dobry sposb na zarabianie wirtualnych pienidzy i szybkie zdobywanie potrzebnych przedmiotw.

- Do trybu wsppracy bdzie mona odblokowa a pi dodatkowych postaci! Gracze zaczynajc rozgrywk bd mogli dowolnie miesza ustawienia (nie wiadomo tylko, czy bd mogy istnie dwie takie same modele jednoczenie) przez co zabawa ma by jeszcze atrakcyjniejsza. Razem gra bdzie oferowa siedmiu odmiennych bohaterw.

Dziki Popa, e bye na posterunku wink. Jak wic wida fani maj powd do zacierania rk smile. Konami postawio na kompromis midzy swobod, a podziaem na etapy, co w dzisiejszych produkcjach 2D cechuje gwnie klasyk... jednak co tu nie mwi - w przypadku Castlevanii jest to klasyka w najlepszym wydaniu! To bd urodziny, ktre zapamitamy na dugo!

23.10.2006, 22:38 przez Nox_A15 w Informacje z rynku




Aktualizacje icon
Kolejny opis w Kalendarium
Tym razem macie moliwo przeniesienia si w rok 1698 kiedy to Simon Belmont ponownie musia stawi czoa ciemnym mocom w Castlevania II Simon's Quest (przypomn, e sama gra powstaa w 1988). Opis tej czci serii przed chwil wyldowa w Kalendarium na CastleKeeperze. Przy okazji zmieniem wszelkie wystpujce w obu osiach cyfry w tym dziale na rzymskie, tak dla reguy. Na zakoczenie dodam jeszcze, e tekst o wyej wspomnianej "Podry Simona" miaem gotowy pod koniec wakacji jednak, do czego ju chyba zdyem Was przyzwyczai, nastpi "may" polizg. Najwicej problemw miaem za z... ukoczeniem gry... cae szczcie dopomg Seraphim ;). W opisie zawarem wasne spostrzeenia na temat pewnych "zagadek" polecam wic przeczytanie go osobom, ktre maj problemy z ukoczeniem tej czci serii (a jednoczenie nie chc, aby podawa im rozwizanie wprost). Miego czytania!

13.10.2006, 23:36 przez Nox_A15 w Aktualizacje




Informacje z rynku icon
Portrait of Ruin na TGS 2006
Japoskie Tokyo Game Show 2006 maj si ju ku kocowi. Targi te trway przez cay weekend (od 22 do 24 wrzenia) i ju na wstpie day fanom Castlevanii moliwo obejrzenia kilku nowych screenw z najnowszej, powstajcej jeszcze czci - Portrait of Ruin. Niestety nigdzie nie natrafiem na adne nowe materiay filmowe, jedynie trailer z GC w wersji japoskiej. Nie ma jednak czego aowa, gdy obrazki wystarczajco wzmagaj apetyt. Ponisze pochodz z serwisu www.gamespot.com:



Dziki tym obrazkom moemy wywnioskowa ju nieco wicej na temat Portretu Ruin. Wida tam kolejny "portret" - wiat, w ktrym prawdopodobnie bdziemy zwiedza okrty. Oprcz tego wida bohaterw siujcych si z nadjedajcym pocigiem (mwi, e wiara czyni cuda wink) lub walczcych ze Stell. Gdzieniegdzie przemykaj take nowe stwory. Tak wic... czekamy do listopada...

24.09.2006, 18:14 przez Nox_A15 w Informacje z rynku




Aktualizacje icon
Zapowied Portrait of Ruin ju na CK
Wanie zamieciem zapowied Portrait of Ruin, ktr zaczem pisa w zesz sobot. Przygotowania do matury to naprawd uciliwa robota... ale c, jak wida wolne soboty te mona dobrze wykorzysta wink. Zapraszam wic do lektury! Artyku znajduje si w Bibliotece w dziale Teksty w kategorii Relacje (zapowiedzi). Warto jeszcze doda, e za tydzie rozpoczynaj si targi Tokyo Game Show. Z pewnoci dowiemy si tam czego nowego na temat Portretu Ruin bowiem prezentacja tej gry znajduje si ju w oficjalnych planach Konami.

Jako ciekawostk nadmieni jeszcze, e serwis skizo.org poinformowa wczoraj, e sklep internetowy www.ebgames.com oferuje przedpremierowe zamwienia najnowszej czci serii z bonusow pyt z muzyk, ktra ma uczci dwudziestolecie serii (a wic zawiera bdzie wszystkie znane fanom Castlevanii kawaki). Pono dysk ten mona zdoby jedynie w ofercie sklepu. O... dochodzi druga w nocy... dobranoc smile.

17.09.2006, 01:57 przez Nox_A15 w Aktualizacje




Informacje z rynku icon
Kontroler Wii = bat Belmontw?
Szstego wrzenia w serwisie www.ign.com pojawiy si bardzo interesujce wieci (wielkie dziki Popa za informacj). Mianowicie wypytywany w trakcie tegorocznych E3 o moliwo stworzenia czci serii na najnowsze dziecko Nintendo (premiera Wii prawdopodobnie jeszcze w tym roku!) Koji Igarashi pocztkowo obawia si, e (pomimo bardzo interesujcych moliwoci kontrolera konsoli) Castlevania nie bdzie pasowa do tego systemu. Cakiem niedawno jednak, wraz z targami GC w Niemczech, pojawio si wiateko nadziei. Pan Igarashi stwierdzi, e pki co zesp jest w peni skupiony nad nadchodzc wielkimi krokami kolejn Castlevani na NDSa jednak zaraz po jej premierze maj zamiar pomyle o czym ciekawym na Wii... oraz doda, e ma kilka pomysw na wypadek gdyby miaa to by Castlevania! Wiele prognoz wskazywao na to, e zgodnie z "tradycj" kolejna cz powstanie na PS3, jednak dajce ogromne pole do popisu twrcom gier moliwoci Wii i tym razem okazuj si by bardziej kuszce od mocy obliczeniowej. Czy Konami ulegnie pokusie tego jeszcze nie wiadomo, pki co moemy mie tylko nadziej, e gdyby tak si stao, to by moe wanie Wii bdziemy zawdzicza drug po Symfonii Nocy rewolucj w serii...

09.09.2006, 20:38 przez Nox_A15 w Informacje z rynku




Informacje z rynku icon
Castlevania: Portrait of Ruin Boxart
Poniej zamieszczam boxart z Castlevanii: Portrait of Ruin, ktry niedawno zacz kry w sieci ;)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


03.09.2006, 23:11 przez Frioniel w Informacje z rynku




Informacje z rynku icon
Trailer Castlevania: Portrait of Ruin z GC 06


24.08.2006, 12:05 przez Frioniel w Informacje z rynku




Informacje z rynku icon
Symfonia wiecznie ywa
Jak od wczoraj informuj znane serwisy o grach (i o czym dzisiaj rano napisa na stronie gwnej IW Frioniel) Konami pracuje wanie nad wersj Symfonii Nocy majc sprawnie dziaa na najnowszej platformie Microsoftu. Mowa oczywicie o XBoxie 360. Gra miaaby by konwersj oryginau pochodzcego z PlayStation (przypomn, e ukazaa si take na konsoli Sega Saturn), a dostp do niej zapewnia bdzie znana ju usuga XBox Live Arcade. Cechuje j natychmiastowy dostp do gier - po wprowadzeniu opaty za dan produkcj moemy natychmiast zacz pobieranie jej na nasz konsol. Dokadna data premiery nie jest jeszcze znana jednak w przyblieniu ma to by pierwszy kwarta 2007 roku. Oprcz owej Castlevanii (uwaanej przez wikszo fanw za najlepsz cz serii) Konami planuje "odkurzy" w podobny sposb kilka innych swoich klasykw. Fani Alucarda bdcy jednoczenie szczliwymi posiadaczami XBoxa 360 ju mog zaciera rce smile.

04.08.2006, 18:40 przez Nox_A15 w Informacje z rynku




« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »

Content Management Powered by UTF-8 CuteNews
Copyright © 2005 - 2013 by CastleKeeper's Chronicles. All rights reserved.
A part of The Inner World of Final Fantasy.
Castlevania is the property of Konami.

Content by Nox_A15. Design by SenTineL.