Informacje z rynku icon
Castlevania: Lords of Shadow - zwiastun!
Nie zdyo upyn kilka godzin od konferencji Konami, na ktrej oficjalnie zapowiedziano now Castlevani, a strona, o ktrej wspomniaem w poprzednim newsie znw przesza przemian! Tym razem widniej na niej dwie maski, pojawia si take pierwsza zawarto - zwiastun, ktry z zapaem opisywa redaktor G4tv.com oraz screeny. Zobaczcie sami, jak Castlevania zmienia si na naszych oczach nie do poznania! Miego ogldania!



04.06.2009, 03:47 przez Nox_A15 w Informacje z rynku




Informacje z rynku icon
Kurtyna w gr!
Konferencja jeszcze trwa, ogoszono ju jednak to, co nas najbardziej interesowao. Obrbka notatek w zrozumiay tekst take chwil mi zaja, ale chciaem mie pewno, e niczego nie pomin.


Hideo Kojima budowa napicie do dugo - mwi o Metal Gear Solid Arcade (wczeniej niezapowiedziany tytu, z tego, co mi wiadomo) oraz MGS Peacewalker i MGS Rising, ktre znamy z konferencji Sony i Microsoftu. Pojawio si na ich temat nieco nowych informacji, ale wida byo, e wci tajemniczy "Mask Project" (Projekt Maska) jest gwn niespodziank wieczoru! I stao si - puszczono zwiastun - klimat jak w Castlevanii, Patrick Stewart prowadzi narracj, pada wyraenie "Lords of Shadow", silnik gry wyglda wietnie, akcja batem jak w God of War, ogromny lodowy przeciwnik pojawia si na ekranie (dziennikarz relacjonujcy spotkanie chcia, abymy to widzieli)... pada pytanie, czy maska naprawd ma moc przywracania do ycia... i jest! Castlevania: Lords of Shadow! Na caym wiecie w 2010 roku - Xbox 360, PS3!

Kojima skomentowa - "Dzisiaj Castlevania narodzi si na nowo", a nastpnie przedstawi producenta tytuu - Dave'a Coxa z Konami Digital Entertainment Europe.

"To gra akcji, ktra pozwoli Wam odkrywa OTWARTY WIAT za pomoc magicznych elementw. Opowiada bdzie histori bohatera szukajcego kary i zbawienia" - pisze osoba relacjonujca zdarzenie.

Gr przygotowuje hiszpaskie studio MercurySteam. Nie wiadomo, w jakim stopniu Kojima Productions jest zaangaowane w projekt. Kojima przyzna jednak, e pokada mnstwo wiary w hiszpaski zesp i nie moe si doczeka pracy z nim nad kolejnymi projektami. Okazao si, e synny twrca chce, aby to wanie MercurySteam pracowao nad gr, on za bdzie stara si jedynie pomaga im i mie piecz nad projektem.

A wtedy Dave Cox przemwi do sporej iloci osb w niewielkiej sali tymi oto sowami (a przynajmniej tak to w kronikach dla potomnych spisano):

"Zapomnijcie o tym, co wiecie o serii - oto, jak powinna wyglda Castlevania nowej generacji."

PS
Zaobserwowaem, e kilkanacie minut po pnocy naszego czasu (w momencie, gdy na sali konferencji zaczo si co dzia) oficjalna strona projektu "Maska" zmienia si! W miejsce pustej przestrzeni pojawia si dziwna maska w migoczcym wietle. W tle nadal przygrywa ta sama, spokojna, ale na swj sposb tajemnicza i "wzniosa" muzyka.

Film z konferencji powinien by dostpny na G4tv.com w przecigu nastpnej doby. Dziennikarz prowadzcy relacj zapewni, e zostanie on dostarczony Internautom tak szybko, jak to tylko moliwe.

EDIT (02:00):
Zmieniem w kilku miejscach tre newsa, gwnie cytaty i przypisanie ich do odpowiednich osb. Przepraszam, jeeli wprowadziem kogo w bd. rdo informacji znajdziecie pod tym linkiem.

04.06.2009, 01:11 przez Nox_A15 w Informacje z rynku




Informacje z rynku icon
Konferencja Konami ju za niecae ptorej godziny!
Ju niemale sekundy (liczne, ale jednak) dziel nas od konferencji Konami na tegorocznych targach E3 w Los Angeles! Jeeli czytalicie ostatnie newsy na CK, wiecie ju, dlaczego kady fan Castlevanii powinien czu si w tym momencie podekscytowany! Niestety okazao si, e spotkanie bdzie transmitowane na ywo jedynie drog tekstow - zapisy wideo pojawi si w sieci dopiero po fakcie (ma na to pono wpyw umiejscowienie sali, by moe brak w niej odpowiedniego sprztu). Zapewnia o tym dziennikarz spisujcy relacj z konferencji twrcw Final Fantasy - Square Enix, ktra zacza si dzisiaj o 20:30 naszego czasu (z pgodzinnym polizgiem). Spotkanie potrwao okoo godziny, odbywao si na zasadzie pytanie-odpowied (a nie "wielkiego show", jak to miao miejsce w przypadku gigantw na targach), nie pozwolono take wnie na nie kamer. Zasiao to we mnie ziarno niepewnoci - by moe konferencja Konami take nie bdzie niczym wielkim... ale bdmy dobrej myli.

Newsa z najwaniejszymi dla fanw Castlevanii informacjami z konferencji spodziewajcie si po jej zakoczeniu lub nawet w trakcie. Zachcam jednak do samodzielnego ledzenia jej przebiegu, pod tym linkiem (jest to menu wyboru konferencji z E3 2009 w serwisie G4tv.com - przed pnoc napis "Konami" powinien zmieni si w odnonik).

03.06.2009, 22:42 przez Nox_A15 w Informacje z rynku




Informacje z rynku icon
Znamy now Castlevani?
Ju od jakiego czasu po sieci kryo wiele dziwnych informacji dotyczcych najnowszego projektu twrcy Metal Gear Solid - Hideo Kojimy. Oficjalna strona, ktra podawaa tajemnicze wskazwki, magazyny, ktre reklamoway swoje najnowsze wydania twierdzc, e znaj sekret Konami itd. Spekulacji nie byo koca. W pewnym momencie, jedno z takich czasopism pokazao dziwn zapowied nastpnego numeru:


Grafika pochodzi ze strony Metal Gear Solid - Zanzibar

Napis "Nastpna gra Hideo Kojimy" na tle... no wanie, kto to? Spjrzcie na zwiastun z tego newsa. Tak - to bohater tworzonej pod skrzydami Konami przez MercurySteam gry Lords of Shadow. Po raz pierwszy usyszelimy o niej za spraw owego filmu na zeszorocznych targach Games Convention w sierpniu 2008 (po wicej szczegw odsyam do wspomnianego newsa). Jak si potem okazao, magazyn sugerowa pono, e tajemniczy projekt, zapowiedziany przez Kojima Productions - "Mask" (Maska), to wanie Lords of Shadow.

Do czego zmierzam? O nowej Castlevanii wiemy ju... od pocztku padziernika z Tokyo Game Show 2008 - tak na pewno odpowie wikszo z Was. Wtedy opublikowano filmik z tego newsa. Ot - istniej domysy, e... nie. Nie do, e Lords of Shadow - gra, ktra od pocztku zapowiadaa si jak cz naszej ukochanej serii, tworzona jest przy wsppracy z Hideo Kojim, to jeszcze... ona i nowa Castlevania... to jeden i ten sam tytu! Przed nami, zapowiedziana na 2010 rok, Castlevania: Lords of Shadow!


Cao brzmi niesamowicie, ale prawdopodobnie. Jedynce co nam pozostaje, to wzi gboki oddech i mie nadziej, e powietrza starczy do jutrzejszej konferencji Konami. Pamitajcie - o pnocy naszego czasu. ledcie wtedy newsy na CK - bdzie si dziao!

PS
Dzikuj Sansanie, ktra zamieszczajc na naszym forum dzisiaj w nocy ten link, nakierowaa mnie na t szokujc, jakby nie byo, wiadomo. Przy okazji - poniej inne rda, ktre pisz o sprawie:



02.06.2009, 15:31 przez Nox_A15 w Informacje z rynku




Aktualizacje icon
Czwarta rocznica powstania CastleKeeper's Chronicles!
Po pierwsze ycz pogody ducha wszystkim, ktrzy wewntrz wci czuj si dziemi. Pierwszy czerwca i Dzie Dziecka nie jest jednak jedynym powodem, dla ktrego pisz tego newsa - dzi bowiem CastleKeeper's Chronicles - The World of Castlevania obchodzi czwart rocznic swojego powstania! Z teje okazji ycz wszystkim zamkowym Gociom wielu Wall Meatw podczas walki z kolejnymi zastpami wojsk Draculi! Oraz aby najnowsza Castlevania, o ktrej, miejmy nadziej, dowiemy si czego ju o pnocy naszego czasu w rod, kiedy to Konami bdzie miao swoj konferencj prasow na E3, okazaa si prawdziw perek!


Komiks autorstwa rongs1234

Ale na t urodzinow niespodziank bdziemy musieli jeszcze chwil poczeka, kolejn moecie obejrze ju teraz - zajem si przemodelowaniem dziau Galeria! Znikna z niego niepotrzebna podstrona "Grafika", na ktrej byy tylko dwa fan arty mojego autorstwa (pki co nie wrzucaem ich w inne miejsce) i kategoria "Wprost z gry", ktra staa pusta, od kiedy sigam pamici. Teraz najwaniejsze - dodaem do fanowskich prac dziea piciu nowych artystw! S to CrimsonLunacy, Dhuaine, Mark Patraw, Noiry oraz rongs1234. Dzikuj im za wyraenie zgody na publikacj!

Przy okazji captain-x, Frank Hong oraz RabbitMeatVendor take otrzymali wasne dziay - wczeniej ich prace byy pogrupowane do kategorii "Bohaterowie" i "Cosplay". W przyszoci planuj poszerzy funkcjonalno Galerii o prost wyszukiwark, wtedy te podobne katalogowanie prac wrci do ask.

Jako ciekawostk dodam jeszcze, e pozwolenia na publikacj otrzymywaem w naprawd zrnicowanych przedziaach czasowych. Najduej musiaa czeka Noiry, za co j bardzo przepraszam (zwrcie uwag choby na tego newsa). C, dzi miao mog przyzna, e brak czasu i sensownego planu rozwoju CK spowodowa, e w przeszoci wiele moich pomysw lub zobowiza zostawao odciganych do realizacji w coraz bardziej nieokrelon przyszo. Mam nadziej, e od tej pory sytuacja bdzie si ju tylko poprawia.

Na zakoczenie zapraszam na now wersj mojej strony domowej, ktra pierwotnie powstaa cztery lata temu, w tym samym momencie, co CK - www.noxcenter.pl.

Dzikuj Wam, e odwiedzacie CastleKeeper's Chronicles. Serwis ma przed sob jeszcze dalek drog, ale dziki Wam z pewnoci jego przyszo rysuje si w janiejszych barwach... a dziki Bohaterom dzisiejszej aktualizacji - wrcz dosownie.

Thank You CrimsonLunacy, Dhuaine, Mark Patraw, Noiry and rongs1234 for permissions! I am sorry about so long waiting - I hope You will enjoy Your CastleKeeper's Galleries!


01.06.2009, 17:34 przez Nox_A15 w Aktualizacje




Aktualizacje icon
Nowe osie na Arenie
Dzisiejsza aktualizacja naley do kategorii "sprawy, ktre powinny by zaatwione ju dawno". Tym razem wymieniem stare, kilkuletnie ju, osie w dziale Arena. Z wygldu s niemale takie same, jak te w Kalendarium, z tym wyjtkiem, e zamiast ocen czy czasu akcji posiadaj oglne dane dotyczce bestiariusza do konkretnej czci serii. Wicej informacji znajdziecie pod podanymi niej linkami.

Gar linkw:


16.05.2009, 21:06 przez Nox_A15 w Aktualizacje




Aktualizacje icon
Skarbiec znw peen!
Nie myl Was oczy - ten zapomniany ju niemale dzia CK ponownie wraca do ask. Zapeniem go dzisiaj po brzegi oficjalnymi tapetami! Wczeniej napisaem drobny skrypt, dziki ktremu dodawanie duej ich iloci jednoczenie to czynno lekka i przyjemna, z czego mam naturalnie zamiar w przyszoci korzysta.

W ten oto sposb umieszczone tam dotychczas cztery oficjalne tapety Lament of Innocence z brytyjskiej strony Konami rozrosy si do stu dwunastu, a liczc razem z wersjami w innych rozmiarach - stu dziewidziesiciu dwch grafik (obejmuj one dziewi czci serii)! cznie z miniaturami wgraem wic na serwer trzysta cztery pliki, wace razem 74,8 MB!

Dla tapet fanowskich stworzyem za osobny dzia. Nadal goci tam jedynie jedna praca (autorstwa godone), mam wic nadziej, e skusicie si poprawi ten stan rzeczy. Tymczasem ycz Wam miego korzystania z nowych zasobw Skarbca!

Gar linkw:


15.05.2009, 22:40 przez Nox_A15 w Aktualizacje




Informacje z rynku icon
Za miesic targi E3
Po braku jakichkolwiek doniesie na ten temat wida, e Konami nie podzielio si z pras informacjami na temat nadchodzcej Castlevanii na Xboxa 360 i PS3 w trakcie Konami Gamer's Night 2009 na pocztku kwietnia. Moemy by wic niemale pewni, e dowiemy si wicej na tegorocznej edycji targw E3, ktre odbd si dokadnie w dniach 2-4 czerwca w Los Angeles (USA).

Znane serwisy branowe ju teraz podgrzewaj atmosfer przed imprez, publikujc listy gier, ktre maj zosta pokazane lub ktre ich redakcje z chci zobaczyyby na targowych pokazach. GameTrailers.com zainteresowao mnie jednak szczeglnie pod tym wzgldem - obok Castlevanii wspomnieli o innym, zapowiedzianym na 2010 rok, tytule - Lords of Shadow, tworzonym pod skrzydami Konami przez hiszpaskie MercurySteam ("American McGee presents: Scrapland", "Clive Barker’s Jericho"). Prace nad nim ogoszone zostay na zeszorocznych targach Games Convention (kocwka sierpnia 2008). Opublikowano wtedy take zwiastun, ktry wskazuje na to, e gra bdzie bardzo silnie inspirowana nasz ukochan seri! Kto wie, moe na kilku nawizaniach si nie skoczy - sami obejrzyjcie, a przyznacie, e kady fan Castlevanii powinien ledzi informacje na temat tego tytuu.


Modlcy si przed walk wojownik (jak na pocztku Dracula's Curse na NES-a), wyposaony w ochronn rkawic na lewej rce (podobn do tej z Lament of Innocence) oraz sztylety i... ognisty "bat" z rkojeci w formie krzya. Castlevania korzysta z wielu elementw, ktre upodabniaj j do rnych opowieci o pogromcach wampirw, ale w tym przypadku podobiestwo jest wrcz uderzajce! Jeden z Uytkownikw GameTrailers.com (daemaire) w komentarzu pod filmem sugeruje, e koncept spokojnie pasowaby do osi fabularnej Castlevanii midzy Lament of Innocence a Dracula's Curse - w trakcie tej ponad trzystuletniej przerwy Belmontowie nie walczyli z Dracul, tylko innymi mrocznymi zagroeniami. Podobne spekulacje podsyca fakt, e w tle jednego ze szkicw na oficjalnej stronie gry widnieje zamek.

Cho brzmi to wszystko bardzo intrygujco, nie warto pki co dochodzi do pochopnych wnioskw. Nawet perspektywa zupenie nowej serii, czerpicej pomysy z Castlevanii, jest moim zdaniem niezwykle kuszca. Gdy pomyl jeszcze, e pierwszego czerwca CastleKeeper's Chronicles bdzie obchodzi czwart rocznic swojego powstania... tak, to bdzie zdecydowanie bardzo wampirzy pocztek lata.

05.05.2009, 17:36 przez Nox_A15 w Informacje z rynku




Aktualizacje icon
Recenzja Curse of Darkness na CK!
Zgodnie z zapowiedz dodaem dzisiaj do Kalendarium now recenzj. Tym razem dotyczy ona drugiej czci serii na PlayStation 2 - Curse of Darkness. Fanowska recenzja autorstwa Metal Sonica, ktra do tej pory bya na miejscu oficjalnej, zostaa umieszczona w odpowiednim dziale - link do niej mona znale pod wieo zamieszczonym tekstem.

Przy okazji wprowadziem drobne zmiany w recenzji pierwszej Castlevanii (dodanie ramek wok screenw) i Vampire Killera (urozmaicenie uoenia screenw oraz wspomnienie, e gra powstawaa prawdopodobnie jednoczenie z pierwsz czci serii).


Link: recenzja Castlevania: Curse of Darkness
ycz miej lektury!


27.04.2009, 22:53 przez Nox_A15 w Aktualizacje




Aktualizacje icon
Recenzja pierwszej Castlevanii
Przepraszam, e tak dugo nie byo adnej aktualizacji na CK - najwyszy czas to zmieni. Przypomn, e od pewnego czasu serwis ma nowy system oceniania. Od tamtej pory zosta wykorzystany w dwch tekstach - o wiekowym Vampire Killerze i najnowszej Order of Ecclesia. Teraz doczya do nich recenzja pierwszej czci serii. W przeciwiestwie do wspomnianych miaa ona jednak swoj wczeniejsz wersj, ktra bya jednym z tekstw starszych od samego serwisu (sic!), wic jej braki jakociowe nie koczyy si na systemie oceniania. Tym bardziej bez wahania podmieniem tekst na napisany zupenie od nowa. Zawiera on take przygotowane specjalnie na t okazj screeny, ktre, za rad Feanora, uoyem w mniej uporzdkowany sposb ni zwykle.

By moe niektrzy zdziwi si, e nie wystawiem grze oceny... c, w poprzednim "systemie" rwnie tego nie zrobiem, cho teraz powodem nie bya ch zbudowania siatki porwna midzy czciami a... sentyment. Przeczytajcie, a zrozumiecie. ;) ycz Wam miej lektury i ju dzisiaj zapowiadam kolejne teksty - na pewno nie bdziecie musieli czeka na nie tak dugo, jak tym razem!


Link: recenzja pierwszej Castlevanii


23.04.2009, 02:06 przez Nox_A15 w Aktualizacje




« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »

Content Management Powered by UTF-8 CuteNews
Copyright © 2005 - 2013 by CastleKeeper's Chronicles. All rights reserved.
A part of The Inner World of Final Fantasy.
Castlevania is the property of Konami.

Content by Nox_A15. Design by SenTineL.