Dracula X
Rondo of Blood
\ Porwane kobiety
Autor:
Seraphim

  Dracula porwa i uwizi w swoim zamku cztery osoby, oto opis jak uwolni je wszystkie. Po klikniciu na sowa odznaczone wytuszczona czcionk otworzy si zdjcie ktre posuy za ilustracj do omawianej sytuacji.

Uwolnienie Marii

  Gdzie: Stage 2

  Co zrobi: Najwaniejsze jest, aby wsi klucz ze wiecy pokazanej na zdjciu nr 1. Gdy ju to zrobisz id cay czas w prawo a za miejsce w ktrym Behemoth si zatrzyma (zdjcie nr 2) Zejd po zaznaczonych na zdjciu schodach. Bdziesz w piwnicy. Id cay czas w prawo walczc z potworami a zobaczysz drzwi pokazane na zdjciu nr 3. Uyj klucza i uwolnij Mari.

Uwolnienie Tery

  Gdzie: Stage 3'

  Co zrobi: Dojd do miejsca pokazanego na zdjciu nr 1. Zacznij niszczy kamienie pokazane na zdjciu. Musisz to zacz robi od kamienia pooonego najwyej bo w przeciwnym razie nie bdzie si dao tego zrobi. Gdy ju rozwalisz kamienie bdziesz mg przej do miejsca pokazanego na zdjciu nr 2. Tutaj zejd zaznaczonymi schodami, powiniene uwolni Ter.

Uwolnienie Iris

  Gdzie: Stage 4'

  Co zrobi: Dojd do miejsca pokazanego na zdjciu nr 1 i uderz batem figurk aby. Jak tylko to zrobisz id w prawo, przejd po wielu mostach a dojdziesz do miejsca pokazanego na zdjciu nr 2. Tutaj ponownie uderz batem figurk aby. Kiedy tylko to zrobisz cofnij si po mostach w lewo. Jeden z mostw powinien by teraz zarwany tak jak to jest pokazane na zdjciu nr 3. Zejd zaznaczonymi schodami, trafisz do jaskini. Id cay czas w prawo a zobaczysz drzwi pokazane na zdjciu nr 4. Aby je otworzy nie potrzebujesz klucza, jak tylko podejdziesz do nich otworz si same. Tym oto sposobem uwolnie Iris.

Uwolnienie Annette

  Gdzie: Stage 7

  Co zrobi: Tym ktrzy grali w Symphony of the Night sposb ten moe wyda si znajomy. Przejdmy jednak do rzeczy. Zaczynasz uwalnianie w miejscu pokazanym na zdjciu nr 1. Idziesz w gr tak jak pokazuje strzaka. Dochodzisz do miejsca widocznego na zdjciu nr 2 i kilkakrotnie uderzasz batem zaznaczony na obrazku tryb. Powinny otworzy ci si drzwi przez ktre wchodzisz i trafiasz do miejsca ze zdjcia nr 3. Tutaj pokonujesz ptaka, po walce upuci on na podog klucz ktry ma przy sobie. Podnosisz go i wychodzisz z pokoiku. Dalej po wyjciu idziesz normalnie w lewo tak jakby przechodzi gr. Trafisz w kocu do miejsca ze zdjcia nr 4. Kluczem otwierasz zaznaczone drzwi i uwalniasz porwan.

  Gratulacje wanie uwolnie wszystkie porwane osoby!

Copyright © 2005 - 2013 by CastleKeeper's Chronicles. All rights reserved.
A part of The Inner World of Final Fantasy.
Castlevania is the property of Konami.

Content by Nox_A15. Design by SenTineL.