Castlevania Dracula X /
Castlevania Vampire's Kiss
\ Maria i Anna
Autor:
Grisznak

  Ratowanie Marii i Anny...

  Uratowanie obdywu dziewczyn jest podstawowym celem gry i gownym motywem, ktrym kierowa si Richter Belmont wyruszajc do zamku Draculi. Dlatego te warto w kilku sowach opisa drog, ktr naley przej by zakoczy gr z Mari Renard i Ann u boku.

  Najatwiej jest uratowa Mari. Na poziomie trzecim, w jednym ze wiecznikw niedaleko walki z Dhuronem znajdziesz klucz, ktry podczy ci si jako dodatkowa bro. Teraz nie wolno ci pod adnym pozorem zgin ani zmieni go na jak inn bro tak dugo a dotrzesz do 4 poziomu. Tam znajdziesz drzwi. Tera uyj klucza tak jak uywasz dodatkowych broni formie atakw za jedno serce a drzwi stan otworem za za nimi bdzie czekaa na Ciebie Maria.

  Z Ann jest ju nieco wicej roboty, cho uwolnienie jej to logiczna kontynuacja misji z Mari, jeli wic podje si pierwszej, gupio byoby rezygnowa z drugiej. Musisz wci zachowa klucz ( na szczcie po odnalezieniu Marii Renard twoje hp si odnawia ) i dotrze do miejsca, gdzie s kolejne drzwi. Otwrz je a dostaniesz si na alternatywn wersj poziomu 5.Dotrzesz do pomieszenia w ktrym wlewa si woda. Przy uyciu bicza zniszcz kran (?) a nastpnie zjed na d, na platform, ktra wczeniej znajdowaa si poniej poziomu wody. Po lewej stronie znajdziesz pomieszczenie w ktrym Dracula zamkn Ann.

Copyright © 2005 - 2013 by CastleKeeper's Chronicles. All rights reserved.
A part of The Inner World of Final Fantasy.
Castlevania is the property of Konami.

Content by Nox_A15. Design by SenTineL.