Castlevania
Aria of Sorrow
\ Mapa zamku
(Castle Corridor)




Oznaczenia oryginalne

Oznaczenia dodatkowe

zwyk³y korytarz przej¶cie miêdzy komnatami
pomieszczenie zapisu legowisko Bossa
teleport ukryte pomieszczenie


  Wielki Korytarz, jak sama nazwa wskazuje, jest zbiorem komnat, które razem tworz± swojego rodzaju "³±cznik" miêdzy wiêkszo¶ci± pozosta³ych miejsc w zamku. Jest typem skrzy¿owania, dziêki któremu dotrzemy do wielu miejsc zaoszczêdzaj±c du¿o czasu (warto zaznaczyæ, ¿e pozosta³e miejsca w zamku nie maj± a¿ tylu po³±czeñ z pozosta³ymi). W zwi±zku z tym, ¿e obejmuje swoj± d³ugo¶ci± znaczn± czê¶æ budowli, poszczególne jego odcinki ró¿ni± siê pod wzglêdem architektonicznym. Zaczyna siê dziedziñcem, na którym znajduje siê g³ówna brama wej¶ciowa. Dalej przej¶cie prowadzi przez wielki hol, którego braki w ¶cianie ukazuj± oczom wêdrowców mury z blankami na tle piêknego ksiê¿yca. W sk³ad Wielkiego Korytarza wchodz± tak¿e ¶cie¿ki na ¶wie¿ym powietrzu, ³±cz±ce ze sob± pomieszczenia w osobnych skrzyd³ach zamku. W ¶rodkowych partiach budowli korytarz przybiera bardziej majestatyczn± i salonow± formê. Zdobi± go wtedy marmury i ozdobione firanami okna. Najdalej wysuniêta czê¶æ styka siê bezpo¶rednio z Kaplic±.

Informacje szczegó³owe
Nazwa:
Castle Corridor
T³umaczenie:

Wielki Korytarz

Konieczno¶æ odwiedzenia:

tak

Zwyk³e korytarze:
113 pól
W tym ukrytych:
1
Ilo¶æ zapisów:
3
Ilo¶æ teleportów:
1
Ilo¶æ przej¶æ:
8
Razem:

125 pól

S±siaduj±ce komnaty (7):

Chapel
Dance Hall
Inner Quarters
Floating Garden
Clock Tower
Underground Reservoir
Top Floor

Odseparowane komnaty (5):

Study
Forbidden Area
Underground Cemetery
The Arena
Chaotic Realm

Bossowie (1):

[34] Creaking Skull

Specjalne:
  Na dziedziñcu (najbardziej wysuniêta na lewo czê¶æ Wielkiego Korytarza, to tam zaczynamy grê), po skoñczeniu odwiedziñ w Study, pojawia siê wojskowy o imieniu Hammer, który w trakcie trwania przygody prowadzi tam prowizoryczny sklep z broni± i innym potrzebnym nam ekwipunkiem. Mo¿emy p³aciæ za te dobra pieniêdzmi znalezionymi w zamku. Na samym koñcu Wielkiego Korytarza za¶ spotykamy po raz pierwszy misjonarza - Grahama Jonesa.

Copyright © 2005 - 2013 by CastleKeeper's Chronicles. All rights reserved.
A part of The Inner World of Final Fantasy.
Castlevania is the property of Konami.

Content by Nox_A15. Design by SenTineL.